Shkrimi opinioni im i mëposhtëm i nderuar lexus mbarë-shqiptarë, është një opinion analizë, këndvështrim, reagim, koment i imi, ku kam elaboruar sensibilizuarë treguar shprehur sugjeruar, se cilat janë mundësitë, alternativat konkrete teorike dhe praktike, për rikthimin e popullsisë çame në Jrahinën Shqiptare të Çamërisë pra në vatrat shtëpitë e tyre stërgjyshore të tyre, dhe zgjidhjen njëhere e përgjithmonë të çështjes, së kauzës së krahinës së Çamërisë.
Nga këndvështrimi im i nderuar lexus mbare shqiptare dhe në veçanti popullsisë çame së pari faktori çam duke përfshirë shoaqtat konkretisht organizatën patriotike Camëria, partinë politike PDIU-në dhe përfaqsusit që kanë shpallur tashmë ne egzil konkretisht në Holkand Republikën e Camërisë, duhet të unifikohen bashkohen si një trup i vetëm dhe të jenë një zë i vetëm përfaqsus për zgjidhjen njëherë e për gjithmone të çështjes Çame.
Kurse sa i përket në raport me të gjitha qeveritë tona shqipfolëse(sidomos kjo kasta qeverisëse kancerogjene, shkatërrimtare për ne si komb në këto vitet e pas 90-tave), pore edhe te mediave të shkruara elektonike televizive (pra nga kjo kastë qeverisëse shqiofolse nuk kemi çfare të presim shpresojm në impejimin e tyre kundrejt ndërkomtarizimit e zgjidhjes së kauzës Çame) të këtyre viteve pas ‘90-tave sesa kanë kontribuuar këta palo politikan apo mediat televizionet tona shqipfolse sepse as që e kanë mundimin për të trajtuar, denoncuar, sensibilizuar te të gjitha qeveritë greke dhe te faktorët dhe organizmat ndërkombëtare, vendimarrëse, evropiane dhe amerikane për zgjidhjen e Çështjes së Krahinës Shqiptare të Çamërisë, për rikthimin e popullsisë së saj në vatrat e tyre stërgjyshore. Sepse siç edhe u pa në këto pseudobizetime e fundit greko shqiptare palace greke ka fituar konçesioneve në vazhdim in e ngritjen së varrezat memorjalet dedikuar pseudodeshmorve Helenistik grek kinse të rën në jugun ton të shejte gjatë pushtimit fashist.
Është më se e vërtetë dhe fakt, realitet se në raport me shqiptarët e Kosovës, të Iliridës, realiteti në terren ka qenë DHE VAZHDON të jetë krejt ndryshe, të jetë pozitiv, favorizues per organizimin e protestave, të luftës për çlirim të këtyre territoreve shqiptare, sepse popullata ka qenë e pranishme, autoktone, prezente në këto territore shqiptare, pavarësisht terrorit, përndjekjes, vrasjeve dhe shpërnguljeve.
Por e vetmja mundësi alternativë që popullata shqiptare çame, nëse vërtet mendon, ëndërron që të rikthehet në Çamërinë shqiptare, duhet të fillojë të mendojë, veprojë si shqiptarët e Kosovës. Gradualisht të fillojnë t’i ngrenë çadrat, tendat dhe të vendosen për të jetuare banuar si popullatë e shpërngulur nga trojet e tyre stërgjyshore në afërsi tëkufirit me Çamërinë, konkretisht në pikat doganore në Qafë-Botë, Kakavi etj, që pastaj faktori vendimarrës perëndimor të sensibilizohet, alarmohet, informohet mbi çështjen, kauzën e Çamërisë, por në këtë mënyrë do t’i bëhet presion edhe qeverisë sonë londineze, qeveritarëve tanë, por edhe shteti shovinist grek do të vihej me shpatulla për muri.
Nëse popullata çame e shpërngulur nga vatrat e tyre do ta marrë një akt të tillë protestues në pseudokufijtë e tyre të dhunshëm, të padrejtë, që na kanë ndarë nga Krahina Shqiptare e Çamërisë dhe me hirë apo me pahirë të vendosmërisë SË PALËKUNDUR se popullatës çame do t’i lejojnë të rikthehet në shtëpitë, vatrat e veta, por edhe nëse s’do t’i lejojnë ME MARRËVESHJE, MIRËKUPTIM, atëherë popullata çame e vendosur në kufi, në mënyrë të organizuar masivisht, edhe pa lejen, miratimin, aprovimin e autoriteteve policore ushtarake të shtetit grek, le t’ia mësyjnë si një lumë, uragan, vullkan, të unifikuar si një trup i vetëm SHPERTHEYS… doganave, kalimeve kufitare në këmbë për t’u rikthyer në Çamëri, sepse autoritetet policore ushtarake okupatore, pushtuese greke në kufi apo edhe në brendësi të territorit të krahinës sëÇamërisë nuk do të guxojnë as të imagjinojnë se jo që të mendojnë, implementojnë, përdorin armët, plumbat, mitralozët, helikopterët, avionët bombardues për të bombarduar, vrarë, ekzekutuar, shfarosur (sikurse veproi, vrau, shpërnguli nga vatrat e tyre nëvitin 1944, në Luftën e Dyte Botërore) popullsinë civile came, sepse ajo ka thyer kufirin shqiptaro-shqiptar për t’u kthyer në vatrat e veta stërgjyshore, në Çamëri, por nëse policia, ushtria greke apo popullata grabitqare greke e ardhur nga Azia pas marrëveshjeve të qeverive turko-greke, që është vendosur me miratimin, aprovimin, pëlqimin e të gjithave qeverive shoviniste greke, që ka pushtuar shtëpitë, fshatrat, qytetet, tokat e shqiptarëve të Çamërisë, do të përdorë dhunën, terrorin, vrasjet e popullsisëçame civile, të parmatosur, ateherë ne si komb shqiptar TË KUDONDODHUR të të dy shteteve tona shqiptare, edhe pa aprovimin, lejen e faktorit ndërkombëtar, nëse ata nuk ndërhyjnë, reagojnë t’i bëjnë presion shtetit genocidist grek, por edhe te dy shtetet tona shqiptare nuk mund të na pengojnë ne si shqiptarë në tërësinë tonë gjografike etnike, as të na dekurajojnë apo të na arrestojnë, burgosin për të mos na lejuar që të shkojmë të luftojmë, të mbrojmë nga raprezaljet, vrasjet, terrori që mund të mendojnë, imagjinojnë të bëjnë për së treti herë shovinistët grekë kundrejt popullsisëcame, sepse ajo po kërkon të rikthehet në vatrat, shtëpitë e veta.
Kemi të drejtë legjitime të revoltohemi, të rebelohemi dhe të organizohemi që t’u shkojmë në ndihmë e mbrojtje, sepse ne nuk po solidarizohemi, as rekrutohemi nga dhe me ISIS-in terrorist. Ne duhet të militarizohemi ushtarakisht dhe të luftojmë për të mbrojtur popullsinë shqiptare të Çamërisë, sepse ajo po kërkon të rikthehet paqësisht në vatrat e veta, në pronat e veta nga qeveritëgreke apo nga popullata greko-aziatike-vllehe që ka pushtuar, okupuar dhe jeton padrejtësisht në pronat e shqiptarëve të Çamërisë, në mënyrë që ajo si popullsi edhe pasi të rikthehet në trojet e veta, të ketë mbrojtje, siguri në çdo aspekt nga të dy shtetet tona shqiptare (apo nga ndonjë prani e faktorit ndërkombëtar, qoftë civil apo prani ushtarake si në Kosovë që të mbrojë, garantojë popullsinë çame nga persekutimi, vrasjet, shpërnguljet, pra njësoj siç u luftua në Kosovë, në Luginë tëPreshevës dhe në Iliridë. Por çelësin, alfën dhe omegën për të na vënë në lëvizje, për të na detyruar me hirë apo pahirë, si komb shqiptar, për të bërë realitet rikthimin e popullsisëçame në shtëpitë e veta e ka vetë popullsia çame e vendosur në Shqipërinë tonë londineze, kryesisht në jug,në Shqipëri të Mesme dhe në Shqipërinë Perëndimore bregdetare pas genocidit, shpernguljes zerviste dhe jo si popullatë e shpërngulur e Çamërisë e vendosur në Shqipëri.
Po t’u zë gjumi letargjik sikur në Çamërinë shqiptare, do të ju rikthejnë me autobusë, me trena, me helikopterë, me aroplanë, anije turistike se atje do të gjejnë vilat, gradaçelat, shtëpitë e tyre të ndërtuara, shkollat, spitalet, objektet e kultit të investuara, të ndërtuara me bekimin, FINANCIMIN, aprovimin, miratimin e qeverive grekoshoviniste. Kjo s’ka për të ndodhur kurrën e kurrës.
Këto lloj ëndrash, imagjinatash jane identike sikur ajo fjala e urte popullore që përdoret te ne ”Prit gomar sa të dalë bar”, por kur erdhi pranvera, gomari kishte ngordhur, sepse shovinistët grekë jo vetëm që deklarojnë se Çështja Çame nuk ekziston, por atyre u është rritur oreksi, apetiti dhe po punojnë, investojnë ditë e natë me Anastasian në jugun tonë dhe në Shqipërinë tonë tëMesme për t’i asimiluar besimtarët ortodoksë shqiptarë si popull në tërësi dhe më pas, të na gllabërojnë, pushtojnë,helenizojnë si territor, të cilin e identifikojnë, e reklamojnë, dhe për të propogandojnë në arenën ndërkombëtare si Territoret Bizantine Helenistike të Vorio Epirit, i pushtuar nga mbetjet e ish-perandorisë osmane, nga turko-shqiptarët, dhe pothuajse shumëherëbrenda viteve vijnë për pelegrinazhet e tyre poshtëruese, provokuese për ne si komb, vijnënë pelegrinazhet dedikuar dëshmorëve të Vorio Epirit dhe ne si shqiptarë londinezë, si shqiptarë në tërësinë tonë gjografike etnike, por edhe si shqiptarë tëÇamërisë nuk e shohim të arsyeshme të dalim të protestojmë, reagojmë, demonstrojmë kundër këtyre pelegrinëve provokatorë, grabitqarkundrejt nesh si komb shiptar, por mundohemi të gjejmë justifikime, shfajësime, (të grijmë sallatë, të bëhemi pseudopatriotë në rrjetet sociale, të identifikojmë, akuzojmë të tjerët si fakirë!
Dhe patjetër kësaj alternative, gjithsesi jo vetëm shqiptarët e krahinës shqiptare të Çamërisë, duhet ti bashkangjiten solidarizohen të jenë masivisht në këtë marsh protestues, sensibilizues, denoncues (për mbarë opinionin ndërkombëtar botror !), por këtij marshi protestues, sensibilizues ngritjen e çadrave vendosjen e popullsisë Came në kufi me Camërin më pasë rikthim të tyre në vatrat shtëpit e tyre , duhet t’i bashkangjitemi edhe ne si shqiptarë tëShqipërisë londineze, të Kosovës, të Iliridës, të Malit të Zi, të diasporës, emigrantët shqiptarë në shtetin helen etjerë.
Në këtë marsh protestues në kufijt me krahinën shqiptare të Camërisë e vetmja kërkesë duhet të jetë drejtuar shtetit shovinist grek, shtetit shqiptar, OKB-së, Bashkimit Evropian, SHBA-ve dhe në tërësi bashkësisë ndërkombëtare, që përfundimisht, definitivisht, pikërisht popullsia shqiptare e krahinës së Çamërisë e shpërngulur me dhunë, terror, vrasje, shpërngulje biblike nga genocidi shtetëror zervist, pra si popullatë t’i lejohet, mundësohet të rikthehen për të jetuar, punuar në shtëpitë e parardhësve të tyre, si pasardhës të shqiptarëve të Çamërisë, të cilat si shtëpi, objekte, prona tokësore, objekte kulti (të popullatës çame, gjenden nëfshatrat, qytetet e Çamerise dhe të Epirit Jugor dhe Qendror, që mbahet i pushtuar nga shteti shovinist okupator grekë, shtëpi, prona tokësore të popullatës çame, të cilat janë uzurpuar, populluar me grekë të Anadollit. vllehë me genocidistët zervistë, pasardhësit, familjarët e tyre pikërisht si shpërblim, vlerësim kundrejt këtyre kanibalëve zervistë nga shteti shovinist dhe kisha e tyre pseudoortodokse genocidiste kundër kombit shqiptar, sepse këta kriminelë me vrasje, dhunime, djegie, shpërngulje biblike, i shfarosën, vranë, shpërngulën nga shtëpitë, vatrat, tokat e tyre, shqiptarët e Çamërisë.
Popullata çame e shpërngulur nga vatrat, shtëpitë e veta (e vendosur mirëpritur në Shqipërinë londineze nga shpërngulja grekoshoviniste, genocidi shtetëror zervist, duhet të organizohet masivisht më pas me këtë marsh protestues, demonstrues të shkojmë jo vetëm për të protestuar si për piknik, relaks vetëm për të folur, grirë sallatë koti deri në pikën doganore në Qafë-Botë dhe më pas të rikthehen nëShqipërinë londineze.Por si popullatë çame me liderit e saj në krye të bashkuar unifikuarë (dhe me mbështetjen, përkrahjen, solidarizimin edhe të ne shqiptarëve londinezë, të Kosovës, të Iliridës, të Malit të Zi, të diasporës shqiptare që banon, punon në shtetin grek “fillimisht të vendosen me çadra si popullat çame në kufi me Camërin, t’i lëjnë një perjudhë kohore në dispozicion qeverisë Greke që të reflektojë lejojë popullsinë Came të rikthehet ne vatrat shtëpit e tyre, nese qeverit greke nuk reflektojn lejojn mundësojn që si popullat të rikthehet në shtëpit vatrat e tyre stërgjyshore, atëherë masivisht si një uragan të thyejë shpërthejë masivisht si një uragan i vetëm kufirin e dhunshëm të padrejtë, i vendosur nga shovinistët grekë,me bekimin, aprovimin e shteteve, ish-miqve, aleatëve të grekërve, kufiri grekoshovinist që na ka ndarë dhe vazhdon të na ndajë padrejtësisht nga krahina shqiptare e Çamërisë dhe Epiri Jugor dhe Qendror pellazgo-iliro-shqiptar, dhe popullata çame e shpërngulur nga vatrat e tyre (identik si popullata shqiptare e Kosovës), të rikthehet definitivisht, të vendodoset në shtëpitë, tokat e të parëve të tyre,
Sepse nga qeveritë, mediat tona pseudoshqiptare, shqipfolëse, në realitet nuk kemi çfarë të presim shpresojmë, sepse një fjalë e urtë popullore thotë se qeni atje ku i japin për të ngrënë, aty leh dhe qeveritë, mediat tona fatkeqësisht motivohen, inspirohen, e ngrejnë zërin e tyre vetëm për ata që i ushqejnë, paguajnë financiarisht, por kjo poshtërsi, baterdi, tradhti e shqipfolësve tanë, e qeveritarëve, e mediatikëve nuk duhet të na amnistojë, ngushëllojë që mos të reagojmë, sepse kinse nuk duhet të dalim, as të reagojmë, të kundërshtojmë me protesta këta provokatorë, kriminelë grekë që pritet të na vijnë shqetsojnë provokojn edhe kete 28-tetor pikërisht në Grykë te Kelcyres per te perkujtuar nderuar pseudo te renet e tyre te Vorio Epirit imagjinar, dhe keto pelegrinazhe te tyre shoviniste te pervitshme ja mundsojn i mbrojn inspirojn pikerisht qeveritaret tane te ketyre viteve te pas 90-tave te pseudemokracise.
Dhe ne si shqiptare londineze nuk e shohim te arsyshme te reagojm protestojm kundrejt ketyre provokatorve shovinist grek qe kane qellime pretendime teritorjale grabitqare konkretisht kundrejt jugut tone te shejt te cilin keta Greko shovinist na e identifikojn ne arenen nderkomtare si Vorio Epiri Helenistik, pra ne si shqiptare londinez jemi aq te qytetruar helenizuar shkomtarizuar ne ekstrimitet, dhe nuk e marim insjstivën mundimin te reagojm as teoritikisht apo të protestojm, sepse demek ne si shqiptarë londinezë jemi të qytetruar emancipation kulturë ar dhe nuk i prishim mardhenjet fqijsore me shtetin grekoshivinist disponimin mardhjet servilizuse kapitulluse ndershteterore pra nuk reagojm demostrojm sepse i provokojmë,jua prishim disponimin shqetësojmë grekoshovinistët, që per çdo vit na imponojn me pelegrinazhet e tyre helenistike provokatorë qe i mbajnë për çdo vit këto pelegrinazhe provokatorë helenistike në Shqipërinë tonë londineze për heronjtë, dëshmorët e tyre imagjinarë të Vorio –Epirit.
Pore një një citat, ajet kuranor, por edhe në bibël decidivisht thuhet “Ti mundohue kërkoje të drejtën tënde sado pak, sipërfaqësisht, kurse unë do tëtë ndihmoj shumë që ti të fitosh të drejtën tënde legjitime të mohuar padrerjtësisht”. Ky është realiteti, fatkeqësisht për ne si komb, që presim mrekulli hyjnore dhe kemi rënë në gjumin letargjik
Shkruar artikuluar nga Dashamir Alliu – ish vullnetarë në ish UÇK-së, nga ish komuna Hotolisht Rrethi qyteti Librazhd Shqipëri Londineze.
Datë 20-6-2018-te.