Morali i shqiptarëve, në mes të këmbëve të gruas

1
801
Zana Avdiu

Zana Avdiu

Që nga lindja e fëmijës, kur foshnja është vajzë, ajo ngarkohet me barrën “e ruajtjes së fytyrës” të babës, vëllait, familjes e fisit. Dhe krejtësisht e kundërta, kur fëmija është djalë, atij i kërkohet të jetë sa më i ashpër, dhe i zoti që të marrë sa me shumë “ndere” nga vajzat e të tjerëve, e të tijat t’i ruajë në sirtar, sepse ashtu do t’i forcohet burrëria.

Por, ç’ka nënkuptojmë me ruajtjen e fytyrës se babës, vëllait, familjes e fisit? Që vajza të mos vjedhë? Jo! Që vajza të mos vrasë? Jo! Që vajza të mos ta rrahë dikë? Jo! Pra, me ruajtjen e nderit nënkuptojmë, ruajtjen e virgjërisë. Dhe, vajzës i thuhet “ruaje nderin e familjes, dhe mos bej sex me askënd”. Kështu që, nderi i familjeve tona, qenka mes këmbeve të vajzave e grave të familjes.

Mbi këtë bazë, i ndalohet edhe shkollimi, punësimi dhe dalja në publik, vajzave dhe grave. Sepse, dalja e tyre nga shtëpia, rrezikon seriozisht humbjen e nderit të familjes. Pastaj, edhe në rastet kur vajzat i nënshtrohen një dhune fizike e seksuale, ato mbajnë përgjegjësinë e fajit, sepse ato nuk është dashur t’i provokonin burrat me veshjen e tyre, pamjen e tyre e me daljen e tyre në publik. Pra, vajzat në këtë rast, akuzohen edhe për ekzistencën e tyre, sepse vetë ekzistenca e një vajze, është provokim për burrin. Dhe, duke qenë e tillë, faji bie mbi supet e vajzës. (mentalitet turqeliko-islamik, që kaq shumë e duan disa shqiptarë e shqiptare, që nuk dinë si me dalë prej tij… /AÇ)

Por, si mund ta shlyejë këtë faj, vajza? Sipas standardit të shoqërisë sonë, do ta shlyejë duke u martuar me dhunuesin e saj dhe kështu do ta ruaj nderin e familjes e të fisit. Përdhunimi si akt nuk është me rëndësi dhe nuk konsiderohet krim, por humbja e nderit! E, nëse përdhunuesi martohet me viktimën, atëherë ai e pastron nderin e familjes se vajzës, dhe harrohet çdo gjë. Pra, ky është dënimi për dhunuesin, që të martohet me vajzën! (ta kujtojmë se: edhe viktimat e dhunës seksuale të luftës, janë shtypur, maltretuar, mbyllur e keqtrajtuar nga familjet e tyre, sepse në këtë rast, viktimën e kanë pasë të pamundur, që ta martojnë me dhunuesin e saj, dhe disi është dashur ta pastrojnë nderin. E si e pastruan nderin? Duke i bërë që ta paguajnë këto gra!).

Këtu nuk është me rëndësi vuajtja e vajzës, tortura dhe dhuna që i është bërë dhe që do t’i bëhet, duke qenë e nënshtruar gjithë jetën nga dhunuesi i saj, sepse ajo nuk është aspak e rëndësishme. Nuk është e rëndësishme sepse, ajo ka bërë faj, duke mos e ruajtur nderin e familjes. Ajo mban përgjegjësinë që nuk është treguar e kujdesshme, dhe të mos i zgjojë epshet shtazarake të një burri, dhe kështu e ka rrezikuar apo e ka humbur nderin e familjes. Pra, dhunuesi nuk ka bërë krim, por vajza! (Ta kujtojmë, martesa nuk bëhet për mirëqenien e gruas, por ta ruaje superioritetin e burrave).

Por, çka ndodh në rast se vajza nuk martohet me burrin e parë me të cilin ka pasë lidhje, apo me dhunuesin e saj, kur e dimë se një vajzë, kur e humbe virgjërinë, ka humbur vlerën e saj dhe nderin e familjes, dhe si e tillë, ajo nuk është e denjë të bëhet grua e dikujt tjetër?

Ndodh kështu: ajo do të linçohet nga shoqëria, do të përbuzet, do të mbetet rrugëve e do të keqpërdoret trupi i saj, deri në vdekje. Ajo do ta vuajë gjithë jetën, fakti i të qënurit njollë turpi për familjen e saj. Kjo shoqëri do ta dënoje viktimën, për të ruajtur nderin familjar, e me këtë të gjithë shoqërisë.

E duke u bazuar ne të gjitha këto, çka mund te presim tjetër nga polici, mësuesi, mjeku e hoxha? Këta janë pjesë e kësaj shoqërie, janë edukuar ne këtë frymë të shoqërisë. Këta janë nga brumi i kësaj shoqërie. (po nga hoxha e nga fejha islame vjen edhe ky mentalitet… /AÇ)

Si mund të presim që polici, mjeku, mësuesi e hoxha, ta trajtoje vajzën si njeri, ta respektoje dinjitetin dhe integritetin e saj? Si mund të presim që ata te sillen ndryshe, kur vajza ka thyer çdo rregull, kur ka dalë jashtë shtëpisë? Ajo nuk e ka përmbushur obligimin e saj, por këta do ta përmbushin…, do ta sulmojnë e dhunojnë, sepse ashtu do ta forcojnë pafundësisht burrërinë e tyre. Ata nuk do ta humbin nderin e tyre, por do ta marrin edhe një të tillë, atë te vajzës.

Dhe, këto krime do të ndodhin për aq kohe, sa burrat do të nxiten të bëjnë sex, e vajzave do t’u ndalohet. Këto krime do te ndodhin për aq kohe sa ajo që është e ndaluar për gratë, është vlerë për burrat. Këto krime do të ndodhin për aq kohe sa gratë do të trajtohen nga shoqëria objekt seksi e prodhimi, e vegla nën shërbimin e burrit. Pra, shoqëria duhet të mbahet përgjegjëse për këtë, sepse ajo mundëson krime te tilla. /KultPlus.com

Shënim: Sa të sundojë mentaliteti turqeliko-islamik këtu tek ne, do i kemi këto fenomene e iftare në mes të rrrugëve, për të treguar se sa të lumtur jemi si popull i mjerë e i paditur, me kulturë neurotike, të ardhur si identitet fetar edhe për Prof. Dr. Mehdi Hysenin, etj. nga pushtimi i gjatë osman e islamizimi… /AÇ

1 KOMENT

  1. Zana,

    Ti e ke spjegue kete dukuri qe eshte e perhapur te mulsimanet, ndersa te SHQIPTART kjo ehste dukuri shum e rralle. Muslimanet kane obligimet e tyre …sepse Islami eshte paketë …dhe nuk mirret me perqindje. Nuk mundesh me qene musiman 3% ose 54 % …Mulsiman ose je ose nuk je.

    Ne SHQIPTARTË DALLOJMË DIAMETRALISHT nga muslimanet dhe nuk jemi te tille çfare i ke pershkruar ti ne kete shkrim shum te pasakte…

    Ti nuk po e dallon SHQIPTARIN prej muslimanit… e dallimi eshte i maaaaadh.

    Ose je SHQIPTAR ose musliman…

    Muslimani eshte ai qe ka deshire te jete musliman… dhe ai eshte i tille çfare e ke pershkruar…, por kjo eshte vullnetarisht.

Komentet janë mbyllur.