Grekët duhet të shohin pikësëpari relacionet me fqinjët, e sidomos me popullin sivëlla në Ballkan, shqiptarët. Grekët e shqiptarët janë dy popujt më të vjetër në Gadishullin Ilirik, e kishin kulturë të përbashkët, të bazuar mbi fenë politeiste e mbi logjikën e arsyen e Platonit, etj. Por hynë fetë hebraike-arabe të patriotit katolik Ejll Vecaj dhe i futën këto ndasi e këto konflikte mes shqiptarëve e mes fqinjëve, ndër to edhe mes grekëve e shqiptarëve.
/Arben Çokaj
Shiko videon në FB, ku një shqiptar me nënën minoritare greke e sqaron relacionin tonë me Greqinë…
https://www.facebook.com/Ora.News.RTV/videos/490125218136904/UzpfSTExNzQ1NTU4MTQ6MTAyMTczNzc2MzU0NTA5MDM/?notif_id=1540939505318001¬if_t=story_reshare
Jorgo Miha: siç duket dhe siç parashikova, pas nënshkrimit të marrëveshjes së turpshme të Prespës, “Mermeri” për shuplakat nga Turqia, por edhe nga Shkupi, ishte e sigurtë se do ta pagonim edhe një herë … shqiptarët. Në të vërtetë, siç rezulton, ishte e mjaftueshme për një “laraman” të “shkojë” i armatosur, dhe filloi të xhironte policinë shqiptare, për të ndezur përsëri armiqësinë midis dy vëllezërve të lashtë dhe popujve më të vjetër të Ballkanit.
Pyetja që lind dhe cila është e gjitha, që duhet të përgjigjet është: çfarë donte një grek (gianniotis) (dhe jo vorioepirotas), me një kallashnikov në një vend të huaj? Kush e ushtron në fund politikën e jashtme?
Grekët duhet më në fund të shohin të vërtetën në sy, që për marrëdhëniet e të dy vendeve janë si më poshtë:
Ne, nga një rekomandim i shtetit të ri grek, bëmë gjithçka për t’i shërbyer parimit “një popull, një udhëheqës, një fe“. Në mënyrë që t’i shërbejmë këtij parimi, nisëm të gjithë ata që ishin muslimanë, pavarësisht nga kombësia. Me fjalë të tjera, ne hodhëm poshtë arvanitasit dhe …, por edhe muslimanët grekë dhe në të vërtetë, i nisëm ata “gabim”. Përveç kësaj, ne mësimdhënien e të gjitha gjuhëve të tjera, përveç greqishtes, dhe për këtë arsye, si një entitet shtetëror, ne provuam që nga osmanët, të cilët dhe krishterimin e lejuan edhe veprimin e kundërt në gjuhën greke.
Sa i përket shqiptarëve, këtu janë disa nga ato që ne u bëmë atyre:
1. Kasaphanë, menjëherë pas fillimit të revolucionit (në 1.4.1821) të gjithë muslimanët e paarmatosur, burra gra dhe fëmijë, në glens e peloponezit.
2. Ne nxorrën jashtë lalaíous dhe mpardouni dhe muslimanët e Moriah, nga shpërthimet e tyre patrogonikés, dhe në mënyrë të gabuar.
3. vramë të gjithë muslimanët, burrat gra dhe fëmijë, të Tripolit.
4. Kemi vrarë të gjithë shqiptarët e paarmatosur, të cilët ishin të rezervuar në deponinë e shenjtit spiridon të Pireut, i cili më parë kishte qenë i kapitulluar dhe ishte gati të largohej.
5. Kemi lënë 25.000 ushtarë dhe 1.000 oficerë që mbrojnë Selanikun (dhe kapëm pas traditës së qytetit në Ushtrinë Greke nga komandanti i saj shqiptar), dhe i lamë për të vdekur të gjitha nën kushte të mjerueshme në makrónēso. dhe,
5. Ne i nxorrëm të gjithë muslimanët nga shtëpitë e tyre.
Ndryshe nga shteti i ri grek, shteti shqiptar është i vetmi shtet i ballkanasve, që nuk ka bërë spastrime etnike dhe deportime, ku bashkëjetojnë katolikë, myslimanë, ortodoksë, shqiptarë, grekë, skllave dhe vllehët. Duke folur nuk është një pakicë, dhe minoriteti grek ka mësim në gjuhën e vet dhe kurrë nuk është lënduar.
Ne grekët themi, dhe është e vërtetë, se shqiptarët na urrejnë dhe na kanë frikë. Por kjo urrejtje dhe kjo frikë, është gjithashtu e vërtetë, se ushqehet me mendjemadhësinë tonë dhe aspiratat që kemi për territoret e atij vendi.
Me të vërtetë, kush mund ta justifikojë dhe interpretojë atë: “ju i shihni ata, ata i quajnë shqiptarë, rrobat e mia unë do të bëj me lëkurat e tyre“, duke kënduar njësitë komando në një paradë në Athinë?
Unë besoj se kjo ishte e mjaftueshme për të ndaluar marrëdhëniet diplomatike midis dy vendeve.
ENGLISH
George Mihax: as it appears and as I predicted, following the signing of the shameful agreement of the prespa, the “Marble” for the slaps from turkey, but also from skopje, was sure to pay it once again… The Albanians. Indeed, as it turns out, it was sufficient for a ” bucks ” from a armed ” gone “, who started shooting the albanian police, to inflame the enmity again between the two ancient and brothers of peoples of the Balkan.
The question which arises and which is all that has to be answered is: what was a gianniotis (and not boreioēpeirṓtēs), with a kalashnikov in a foreign country? Who finally exercises foreign policy?
The Greeks should finally see the truth in the eye, which for the relations of the two countries is as follows:
We, from a recommendation of the new Greek State, did everything to serve the principle of “a people, a leader, a religion”. in order to serve this principle, we kicked out all those who were Muslims, regardless of nationality. In other words, we kicked out the arbanitóphōnous and the blachóphōnous, but also the Greek Muslims and indeed, we kicked them out “and wrong”. in addition, we the teaching of all other languages, other than Greek, and therefore, as a state entity we proved that we From the ottomans, who and Christianity also allowed the operation of opposite in Greek language.
As far as albanians are concerned, here’s some of what we did to them:
1. Kataspháxame, immediately after the start of the revolution (at 1.4.1821) all unarmed Muslims, men women and children, in the glens of peloponnese.
2. We kicked out the lalaíous and the mpardouniṓtes Muslims of Moriah, from their patrogonikés outbreaks, and wrong.
3. killed all Muslims, men women and children, of Tripoli.
4. We killed all unarmed albanians, who were booked in the junkyard of saint spyridon of Piraeus, who had previously been capitulate and were ready to leave.
5. We left the 25.000 soldiers and 1.000 officers defending Thessaloniki (and captured after the city’s tradition in the Greek Army by its albanian commander), to die all under miserable conditions in makrónēso. And,
5. We kicked all Muslims out of their homes.
Unlike the new-Greek State, the albanian state is the only state of the balkans, which has not done ethnic cleansing and deportations, in which Catholics, Muslims, Orthodox, Albanians, Greeks, slavs and vlachs coexist. Speaking is not a minority, and teaching in her language has and has never been hurt.
We Greeks say, and it is true, that albanians hate us and fear us. But this hatred and this fear, it is also true, that it is fed by our own conceit and the aspirations we have for the territories of that country.
Really, who can justify and interpret that: “you see them, they call them albanians, my clothes I will make with skins of them”, singing the commando units at a parade in Athens?
I believe that this was enough to stop diplomatic relations between the two countries.
Shkrimi është marrë nga FB, në greqisht, nga një postim i Ben Oroshit…